Veckans måsten.

Kommentera
Sista semesterveckan och vi rör i allt möjlgt här hemma. 
 
 
 
 
 
Igår plockade vi in lite av bären...4 kg vinbär och drygt 2 kg hallon. Mycket kvar men det tar vi pö am pö...är det så man säger? Jag blev i alla fall positivt överraskad över de vita vinbären - jag ska fundera hur jag ska använda dem på ett bra sätt så de kommer fram med sin "ickefärg". Har ni några idéer kanske?
 
 
 
 
Jag hade både Millie och Dio till hjälp. 
Dio sov mest medan Millie tog på sig arbetskläderna och drog brännässlor så att jag kunde plocka bären.
 
 
Innerdörren är färdigmålad och idag ska vi testa sätta upp den få se hur det går.
 
Idag har vi också tänkt bege oss ut i skogen en sväng. Ta med lite fika och gå runt och njuta av vädret. Man känner höstvindarna och badsäsongen blev kort i år för min del...jag har inte ens hunnit doppa mig. Mest beroende på att jag varit så osäker på om jag verkligen skulle ha klarat det med förlossningsskadan men också pga kylan i vattnet.
 
Imorgon nalkas bröllop för min älskade kusin och hans fantastiska blivande fru. Det kommer bli toppenkul!