Hulken och jag.

Kommentera
 
Vi har lekt med varandra här i eftermiddag. Först lekte vi Bamse eftersom att hon hade varit och träffat "Bamse" med förskolan idag. Då fick Dio vara Stora stygga vargen. Stackarn. Han förstod ju inte ens att han var med i leken haha. 
 
När Hulken hade varit Hulken färdigt (ungefär efter 1 minut) så var vi ju tvungen att tvätta av "masken". Då blev även lillebror nyfiken och jag tänkte "jamen gud, jag sätter han på golvet, nog går det bra"....... Efter badet fick jag torka vatten från väggarna, dörren och alla toamöbler..... Glömde jag nämna att det var Babyolja i vattnet? Fett ni vet...he he....pust. Men de hade i alla fall kul.
 
Ryggen är paj och jag ska försöka få till den med stretching så att jag ska kunna sova lite innan morgondagens politiska uppdrag.
 
Dio verkar ha fått in ovanan att han ska upp vid 3-tiden och natten till idag var han konstant misnöjd från 22.30-03.00 och även därefter men han skulle ju verkligen försöka få kliva upp då... Så nu ska jag lägga mig i tid.
 
God natt!