Sortera tankarna.

Kommentera
 
Började dagen med att lämna Millie på förskolan.......på fel dag?! Från en vecka till en annan glömde jag bort att det är måndag, onsdag och torsdag som hennes 15 timmar spenderas på förskolan....
Idag skulle ju jag iväg på politiskt uppdrag så jag skyller på att jag bara hade i huvudet att Gurra skulle jobba med Dio hemma = Millie på förskolan. Men men... hon fick i alla fall vara där idag och så får det bli på torsdag också så får hon vara hemma imorgon istället haha.
 
Jag passade på att gå en liten extra promenad på vägen hem...första dagen utan vagn på väldigt länge. Ryggen är verkligen dålig så jag tänkte att lite motion före dagens träning skulle vara bra så jag var lite "uppvärmd". Jag har ju som ett "träningsprogram" för att försöka få till det här men jag tror jag måste lägga till ytterligare övningar eller boka in någon slags massage för ryggen alltså. Det håller på att vara lika illa som förra hösten och då var jag ju ändå gravid. 
 
Vädret var i alla fall friskt, kallt och oerhört vackert i morse. En fantastisk start på dagen!
 
 
Politiskt uppdrag idag alltså. Kommunfullmäktiges framtidsdagar. Jag fick äran att gå istället för en allianskollega från nämnden som hade annat på schemat. Det är även imorgon så jag är bara "hemma och vänder" en stund. 

Dagen har i alla fall innehållit information, föreläsningar, frågor och reflektioner. Jag fick ett väldigt trevligt bord dagen till ära. Hoppas det blir lika trevligt imorgon. Jag gillar verkligen att vi blir blandade utifrån olika partier - för som jag brukar säga - olika åsikter ger bäst resultat. Tänk om vi alla tänkte likadant? Hur skulle vi då komma framåt?
 
God natt!