Klockan slår tio.

Kommentera
Och här ligger jag, däckad i soffan. 
Vi kom hem från semestern i natt.
Vi har haft det underbart.
Mat i Fredrika - på Fredrikas lycka.
 
D upptäckte gräset för första gången. Han upptäckte också bilar för första gången. Mycket som händer nu.
 
D försöker också ta sig framåt. Det går inte riktigt än tyärr.
 
Strömsunds camping.
 
M fyllde år.
 
Hon fick många paket.
 
Hennes födelsedag spenderades bland annat på en ishall i Strömsund där de hade ställt upp hoppborgar under sommaren.
 
De hade visst annat också...
 
Dio har tränat på att sitta själv. Oftast går det bra.
 
I Åsarna på Outlet-butiken fanns mycket fina kläder. Världens härligaste träningskläder bland annat.
 
Alltså ilvet med förtält är ju bara fantastiskt!
 
Orsa bjöd på regn men också värme och sol - enda baddagen. M var inte alls sugen på bad under resan. Men här hann vi i alla fall med att ta oss ett litet dopp.
 
Jag och M besökte Orsa björnpark en dag. Det tyckte hon var spännande...
 
Och vi hade så mysigt på vår tjejdejt. Här åt vi på Toppstugan.
 
Och vilket träningspass med vagn i backarna därtill...
 
En annan dag besökte vi Borlänge...här på strutsfarm.
 
 
 
 
 
Strutsburgaren var god tyckte jag. Glassen var ännu godare.
 
Familjen C o T bjöd på fantastisk mat och fint sällskap!
 
Förtält och ett glas...coca cola zero...
 
Dragkamp på morgonkvisten.
 
Frukostarna...mums...
 
Morgonpromenaderna i Mora...
 
Min mamma och hennes man var också med en stund på resan. Här firade vi jag å G:s 3:e bröllopsdag på Dalecarlia i Tällberg.
 
Eftersom ingen annan var med på vårt bröllop så passade vi på att visa mamma och H hur platsen i Tällberg såg ut där vi gifte oss.
 
Majskrokar har testats för första gången.
 
I veckan var vi "testfamilj" på Tomteland, utanför Mora, och det innebar att vi hade gratis inträde hela veckan...vi orkade dock bara 3 gånger...men det är ju fantastiskt spännande och Millie lever fortfarande kvar i den förtrollade världen...
 
D sover mest på magen...
 
Äntligen fick M testa bowling på Mora Parken. Discobowling dessutom. Hon tyckte det var fantastiskt roligt. i 30 minuter. Sen var hon trött.
 
Koncentrerad tjej som målade nagellack en kväll.
 
Bilresorna bestod mest av DVD-film och slumrande.
 
Nån var morgonpigg vill jag lova...
 
Men oj så skönt det är att vara hemma i sitt eget hem igen också.
Tvätten tvättas och disken diskas. Allt blir vardag och rutiner återtas. Tacka vet jag semester men tusen tack för rutiner.
 
Imorgon kommer Anna och vi ska spåna på vårt nya projekt - bara barnen vill sova en stund haha.
 
Och på tal om att sova så äre dags för mig nu.
God natt!