Ettåringen till lillebror.

En kommentar
Ja denna månads hittills största händelse var nog när lillebror Dio fyllde 1 år. 
Vi hade kalas tillsammans med hans kusin Holly som fyllde 1 år tre veckor före. Våra små gullungar. Millie hade fullt sjå att hålla reda på dem som försökte springa omkring...
 
 
 
 
 
 
Banan med grädde fick Dio som födelsedagsfika ;) MUMS tyckte han!
 
 
 
Millie och pappan har också hunnit med att pyssla ännu mer denna månad
 
Jag hann med en biokväll med härliga tjejer också!
 
 
Jag tror jag har världens vackrast utsikt på mitt jobb...
 
Snön tinade bort men den kom den tillbaks igen...
 
Millie och pappan byggde en "snökompis" som visst gick att dansa med också.......
 
 
 
Och nu i helgen som var hade vi roligt med personalgruppen på jobbet. Jag är bara lur på att magsjukan redan hade börjat där så orken var inte hundra... Jag hoppas på att kunna ge ännu mer energi vid nästa tillfälle. Det var i alla fall en fantastiskt trevlig kväll med inrikting 80-tal. Sjukt roliga lekar, god mat och trevlig sällskap!
 
 
Frågan är bara hur jag kunde tänka mig att detta var Cyndi Lauper? Hahahaha!
 
Nu ska jag återhämta mig från magsjukan som jag som sagt drog på mig här i helgen. Jag valde att stanna hemma även imorgon och det är jag glad över för magen är inte glad...............
 
Hej hopp!
 
1 Sabina - Mamma till 3:

skriven

Tiden springer verkligen förbi, helt plötsligt är dom så himladens stora!

Krya på er för övrigt :)