December.

Kommentera
 
Millie var ordentlig och klädde hästen så att hon slipper frysa...
 
När vi hämtade storasyster från förskolan somnade hon i hallen och lillebror vandaliserade henne tills han hittade en ny hobby.
 
Millie har jobbat hela december med detta och ett till tomteland ;) Tyvärr gick baket av ett pepparkakshus inte så bra för föräldrarna så hon fick ta det tomma godishuset istället hehe.
 
Jag och Millie var och gjorde oss fina...först i håret och sen gjorde jag mina julnaglar...
 
Vi har spenderat mycket tid utomhus även denna månad (tills vi blev sjuka)... Vi har bland annat åkt skridskor och mer pulka...
 
 
 
En dag hann jag även byta ut sommarblommorna mot lite vintrigare känsla ;)
 
Dio har lärt sig att gå...
 
Vi har druckit glögg och njutit av att julkänslan infann sig även detta år - trots bristen på en äkta julgran ;)
 
 
Millie har gått dans under hela hösten och en dag hade de uppvisning - då var hon klädd ungefär så här ;) 
 
Vi har lekt och myst även denna månad...
 
 
Och så gick Dios spjälsäng sönder... En dag när jag gick på toaletten här uppe satte jag han i sängen och sen hörde jag typ "bomp" och skrik. Millie kom uppspringandes och in på toan och sa "Dio är utanför sängen mamma!" - tur hon sa det för vi har ingen grind mot trappen så jag vill ogärna att han drar dit. Jag sprang typ dit och hittade han helt chockad ståendes på alla fyra nedanför sängen haha. Jag hörde att han sträckte sig efter sin tutte så jag förstår ju nu att nån av pinnarna måste ha lossnat när han tryckte sig mot den...
 
Och sist men inte minst innan julafton så hann vi skicka iväg ett kaosartat julkort - älskade barn ;)
 
På återseende...