Mellandagarna.

Kommentera
Mellandagarna har bestått av vila, lek och ännu mer julfirande tillsammans med Gurras släkt. Tyvärr har jag inga bilder därifrån men trevligt hade vi och tiden sprang iväg som vanligt!!

Jag och Millie tog oss in till Skellefteå i fredags där vi först fixade en av mina naglar som hade gått sönder och sen tog vi en heldag på stan. Vi åt pizza till lunch och såg sedan på bio; Bamse och häxans dotter. En riktig mysdag som vi typ haft en gång tillsammans förut...
 
 
När vi skulle nyårshandla däckade hon däremot under kundvagnen...
 
Och en annan dag skulle hon ha mig i sin säng men hon vägrade ligga bredvid så då däckade hon så här:
Gullunge med mycket vilja <3
 
Dio har mest knackat på och gråtit utanför storasyrrans lekrum...stackas lillebror...
 
 
 
Men han har lekt också :)...
 
 
...och ätit smör...
 
Ja ungefär så här har vi haft det...
 
Nyårsafton firades här hemma tillsammans med Maria, Jon och Agnes eftersom vi var förkylda. De var de enda som vågade sig hit - annars brukar vi fira med mamma och Hans ;)
Tjejerna stannade uppe till kl 23 och vi vuxna spelade Monopol. Sjukt kul!

Nu är både Dio och Millie sjuka och det har varit några jobbiga nätter så nu ska jag förbereda mig för nästa. Dio somnade bärandes i min famn nyss så håll tummarna...
 
GOTT NYTT ÅR och välkommen 2017!