Stranden en regnig dag.

Kommentera
Jamen självklart skulle det ju börja regna den dagen vi äntligen får oss iväg på stranden för en heldag haha. Jag hade gjort kassler/pastasallad och vi hade till och med satt upp strandtältet till Dio. Och då börjar det regna. Då drog vi till Marias stuga och umgicks en stund istället.
 
 
Trots regnet och blåsten så trivdes barnen bra på stranden - och äntligen fångade jag lillebrors första tand på bild också.
 
 
 
 
Sen åkte vi hem och har spenderat resterande del av dagen hemma. 
Millie matade lillebror under middagen medan jag njöt av att vi hade gräslök att strö på potatisen...mmmmm...jag är verkligen svag för det.
 
 
Ikväll har jag och min man dejtat här hemma med godis och film. The Conjuring. Den var inte nådigt läskig...
 
Nu ska jag he mig i säng.

God natt allesammans!